Datum: 22.12.2024 5:45:01 - Stran: TOP ZDA
Oscar Mayer's Hotdogger Program: Unique Experience for Recent College Graduates
Najbolj brana novica iz Amerike včeraj je bila o programu Hotdogger iz Oscar Mayerja. Program, ki je bil uveden leta 1988, izbere vsako leto 12 kandidatov, ki postanejo uradni predstavniki zaščitnega znamka Oscar Mayerja. Kandidati, imenovani Hotdoggers, vozijo ikonično 27-fočno Wienermobile po državi, predstavljajo znamko na dogodkih in medijskih pojavljajih, ter razvijajo bralno vsebino, interagirajo z občinstvom in širijo veselje[1].
Hotdogger program je eden najedinstvenih izkušenj za diplomirane študente, kot ga opisuje Molle Twing, seniorek za brand Oscar Mayerja. Hotdoggers se ne samo vozijo z ikoničnim vozilom, ampak tudi srečujejo skupnosti po vsej državi. Wienermobile je postala del ameriške kulture, od slavnih nastopov zvezdnikov do unikatnih stunts, kot je gostovanje porok v Las Vegasu.
Ta novica je zelo zanimiva, saj prikazuje, kako lahko zelo specifična in zanimiva dela postanejo del ameriške kulture in kako lahko mladi ljudje sodelujejo v takšnih projektih, ki jim omogočajo razvoj vsebine in interakcijo z občinstvom.