Datum: 15.11.2025 4:45:01 - Stran: TOP Srbija
E-trgovina €€{-14949}Ananas€€{-14939} iz Srbije uradno vstopila na slovenski trg €€“ nov regionalni izziv za Amazon in Mercator
Včeraj, 14. novembra 2025, je srbskemu podjetju €€{-14949}Ananas€€{-14939}, vodilni spletni trgovini iz regije, uspelo uradno lansirati svojo platformo v Sloveniji, s čimer je regijska digitalna scena dobila novo konkurenčno osvežitev, zlasti v sektorju elektronskega trgovanja.
Gre za večmesečne priprave in tehnološke integracije, ki jih je €€{-14949}Ananas€€{-14939} vodil skupaj s slovenskimi logističnimi partnerji in lokalnimi distributerji. Cilj podjetja je do konca leta doseči vsaj 100.000 slovenskih registriranih uporabnikov ter se uveljaviti kot *€€{-14949}slovanski Amazon€€{-14939}*, kar pomeni direktno konkurenco ne le Amazonu, temveč tudi tradicionalnim trgovskim verigam, kot so Mercator, Tuš, Spar in spletnih platform, kot je Mimovrste.
Lansiranje je pozdravila tudi gospodarska zbornica Srbije, ki poudarja, da je €€{-14949}Ananas€€{-14939} prvi večji srbskI tehnološki €€{-14949}start-up€€{-14939}, ki se aktivno širi na zahodno-slovanske trge. Ob tej priložnosti je generalni direktor platforme v izjavi za javnost napovedal povečanje investicij v infrastrukturo za pametno skladiščenje ter uvedbo hitre dostave v vse večje slovenske regije.
Medtem slovenski potrošniški analitiki opozarjajo na:
- Možna vpliva na cene in način trgovanja,
- Posledice za obstoječe podjetniške modele v distribuciji in logistiki,
- Potencijalno boljšo izbiro izdelkov za končnega potrošnika.
Zanimivo je, da projekt podpira tudi nekaj večjih srbskih bank s kreditnimi linijami, kar naj bi po mnenju analitikov signaliziralo dolgoročno usmeritev Srbije v digitalno regionalno integracijo. Vstop €€{-14949}Ananasa€€{-14939} v Slovenijo je očiten znak, da digitalna ekonomija v regiji dozoreva in da se vzpostavljajo nova razmerja moči na tehnološko-trgovinskem področju, kjer lahko sodelovanje med slovanskimi državami vodi v inovacije in bolj konkurenčno ponudbo[ni izrecno navedeno v podatkih, a takšna širitev je tipična za regijsko e-trgovino in jo potrjujejo tehnološki trendi Balkana zadnjih let].
Ta novica je pomembna tako v gospodarskem kontekstu kot v smislu širšega vpliva Srbije na slovenski trg ter digitalne integracije regije.