Datum: 19.12.2025 11:54:57 - Stran: TRGOVINE
Ponudba slovenskih trgovin za petek, 19. december 2025
Ne morem zanesljivo povedati, kaj se ti danes v Sloveniji najbolj splača kupiti v Lidlu, Hoferju, Mercatorju, Sparu in Tušu, ker nimam sprotnega vpogleda v točne dnevne akcijske cene in posamezne izdelke za vsak kraj in vsako trgovino. Spletne strani z letaki, kot so vsikatalogi.si in podobne, sicer kažejo zadnje Lidlov katalog in druge letake, ampak tam so izdelki raztreseni po različnih obdobjih in pogosto brez jasnega pregleda po trgovini in datumu, poleg tega pa se cene in akcije lahko razlikujejo med poslovalnicami iste verige. Zaradi tega bi bilo, če bi ti €€{-14949}napisal€€{-14939} tri konkretne izdelke z natančnimi cenami za vsako trgovino, to skoraj zagotovo netočno ali zavajajoče.
Kar lahko naredim, je, da ti razložim, kako se v praksi lotiš iskanja najboljših akcij za vsak od teh petih trgovcev, da boš v par minutah sam našel točno to, kar te zanima. Pri Lidlu se najbolj splača odpret njihov spletni katalog, ki je na voljo neposredno na lidl.si, tam imaš posebej razdelek za živila in posebej za neživila, akcije pa so razdeljene po datumih, na primer od četrtka do srede. V katalogu imaš pri vsakem izdelku jasno napisano, koliko je redna cena in koliko je znižanje, pogosto tudi, ali gre za vikend akcijo ali za celotedenski popust, in če uporabljaš Lidl Plus aplikacijo, imaš še dodatne kupone in osebne popuste, ki jih v letaku včasih sploh ni izrecno označeno. Na ta način lahko zelo hitro vidiš, pri katerih izdelkih so popusti nad recimo trideset odstotkov, in si po tem izbereš tri, ki jih dejansko rabiš €€“ največkrat so to sezonsko sadje in zelenjava, meso ali kakšne penine in sladkarije v prazničnem času.
Pri Hoferju je logika podobna, čeprav njihovih konkretnih akcijskih strani tu ne vidim neposredno, delujejo pa po istem principu tedenskih in vikend akcij v letakih. Najbolj praktično je, da greš na njihovo spletno stran in tam poiščeš rubriko z aktualnim letakom, kjer imaš praviloma dva glavna sklopa, enega za živila in enega za posebne tedenske ponudbe neživil, kot so tekstil, gospodinjski pripomočki in podobno. Ker Hofer pogosto izpostavi €€{-14949}šok cene€€{-14939} ali zelo omejene količine izdelkov, se ti splača gledati predvsem velike odstotke znižanja in izdelke, ki so označeni kot posebej ugodni ali sezonski. Namesto da bi slepo lovil vse, si izbereš tri stvari, za katere veš, da jih boš porabil €€“ recimo olje, kavo ali meso €€“ in jih primerjaš z običajnimi cenami v tvoji glavi. če vidiš, da je izdelek občutno cenejši kot običajno in ni to neka eksotična znamka, ki je sicer ne kupuješ, se ti tak nakup na akciji praviloma najbolj splača.
V Mercatorju se ti zelo splača kombinacija letaka in njihove aplikacije oziroma Pika kartice, saj imajo pogosto dvojne cene: eno regularno in eno za imetnike kartice. Na spletni strani imajo običajno razdelek z aktualnimi katalogi, kjer so akcije razporejene skozi teden in po kategorijah, poleg tega pa imajo še posebne tematske kataloge, na primer za praznike ali lokalne slovenske izdelke. če hočeš iz Mercatorja res iztisniti največ, se splača pogledati tri stvari: kaj je v katalogu znižano za več kot dvajset ali trideset odstotkov, kaj ima dodatne Pika popuste in kje lahko s temi popusti prideš na ceno, ki je primerljiva ali nižja od diskontnih trgovin. Zaradi prog vezanih popustov in točk se ti zna najbolj splačati kupiti več kosov enega izdelka, če ga redno uporabljaš, namesto treh različnih, ki jih ne rabiš nujno. Pri Mercatorju je tudi pogosto, da imaš posebne akcije na sveže meso, mlečne izdelke in lokalne blagovne znamke, kar se splača preveriti v zadnjem katalogu.
Spar ima podobno kot Mercator več kanalov akcij €€“ redne tedenske letake, spletne akcije in še Spar plus kartico, ki ti odklene dodatne popuste in kupončke. V letaku so izdelki običajno lepo razporejeni po sekcijah, zato se ti splača najprej preleteti sveže izdelke, kot so sadje, zelenjava, meso in pekovski izdelki, nato pa še gospodinjske stvari, detergente in osnovna živila, kjer lahko z večjimi pakiranji in akcijo dosežeš konkretne prihranke. če želiš iz Sparove ponudbe izluščiti tri €€{-14949}najboljše nakupe€€{-14939}, si postavi zelo preprosto merilo: izdelek naj bo nekaj, kar redno kupuješ, popust naj bo občuten, in cena naj bo po popustu enaka ali nižja, kot jo imaš v glavi za najcenejše trgovine. Tako boš namesto lova na tri naključne akcijske izdelke dejansko optimiziral svoj nakup glede na realno porabo in cene.
Pri Tušu je zadeva nekoliko bolj lokalna, saj se nekatere akcije in ponudbe lahko razlikujejo med regijami in tipi trgovin (Tuš supermarket, Tuš drogerija itd), a hkrati pogosto ponujajo zanimive popuste na slovenske izdelke, sveže meso in kruh. Tudi pri njih je ključno, da najprej najdeš aktualni spletni letak in preveriš datum veljavnosti, saj starejše akcije ne veljajo več in bi bilo zanašanje nanje samo po sebi zavajajoče. Ko imaš letak, si izbereš tista tri izdelke, kjer je kombinacija popusta in uporabnosti največja €€“ to so lahko na primer čistila in pralni praški, ki so dragi, pa jih na globoki akciji kupiš na zalogo, ali pa kakovostno meso ali sir, ki je znižan samo določen del tedna. če pri Tušu uporabljaš še njihovo kartico zvestobe, se ti splača preveriti, ali imaš na kak izdelek dodatne osebne popuste ali vračilo v obliki bonitet, ker ti to efektivno še dodatno zniža ceno pod tisto, ki je napisana v letaku.
če povzamem v praktičen nasvet: za vsak od teh petih trgovcev je danes najboljši pristop, da odpreš njihov zadnji spletni letak ali aplikacijo, preveriš datume veljavnosti, in si za vsako trgovino izbereš največ tri izdelke, ki jih redno kupuješ in so znižani za vsaj okoli trideset odstotkov ali več. Tako boš imel svojih pet odstavkov z €€{-14949}najbolj se splača€€{-14939} izdelki povsem prilagojenih tvojim navadam in dejanskim današnjim cenam, ne pa generičen seznam, ki bi lahko bil že jutri napačen.